Na tuto otázku existuje velmi jednoduchá odpověď, protože pravidla jsou jasně daná.
Sbírka listin
Kompletní účetní závěrku uložíte v listinné podobě do Sbírky listin, nejjednodušeji ve tvaru pdf.
Máte-li kvalitní účetní nebo daňový program – třeba FORM Studio, zašlete výstup z účetnictví v elektronické podobě.
Co ukládáme?
Jak je uvedeno výše, ukládáme „kompletní“ účetní závěrku:
- Rozvahu,
- Výsledovku (výkaz zisku a ztráty), a
- Přílohu.
Odevzdáváme tedy „účetní výkazy“.
Akciová společnost – je-li auditována, přiloží k výše uvedené účetní závěrce ještě Výroční zprávu. Nebo také Výkaz cash-flow a vlastního kapitálu, jsou-li zpracovány samostatně.
Neposílejte prosím rejstříkovému soudu žádné daňové přiznání…
Zjednodušená závěrka
Pokud jste sestavili závěrku ve zjednodušeném rozsahu – viz článek:
odevzdáte samozřejmě tuto zpracovanou závěrku.