Odpovídáme na jednoduchý dotaz, jak má poplatník EET dokázat, že plní své povinnosti, dojde-li k výpadkům a nelze-li on-line odeslat datovou zprávu. 🙃
Řešení
Opakujeme naše doporučení. Nutné je vše zdokumentovat, to znamená:
- CO, KDY se stalo,
- JAK závada vznikla, a
- Dodatečné odeslání o tržbách, i souhrnnou částkou.
Právnická a fyzická osoba neodpovídá…
„Za správní delikt“, jestliže prokáže – podle § 30/3 zákona o EET:
- „…vynaložila veškeré úsilí, které bylo možno požadovat, aby porušení právní povinnosti zabránila.“ 🙂
Naše RADA
Založte si „šanon“, do kterého ukládejte podklady ke všem výpadkům, které se stávají – ani se jim v praxi nedá zabránit.
Možná to nejdůležitější:
- Kdyby se jednalo o „trvalý“ stav, zvažte žádost o zjednodušený režim! 🙂
Dotaz na BLOGu
Můžeme zajistit EET bez internetu?
ADKA
Teoreticky “ano”, ale pouze při prodeji…,, více v článku příští úterý.