NEfunguje-li EET… a pokuty?

Vytvořeno | Prosinec 4, 2019

Odpovídáme na jednoduchý dotaz, jak má poplatník EET dokázat, že plní své povinnosti, dojde-li k výpadkům a nelze-li on-line odeslat datovou zprávu. 🙃

Řešení

Opakujeme naše doporučení. Nutné je vše zdokumentovat, to znamená:

  • CO, KDY se stalo,
  • JAK závada vznikla, a
  • Dodatečné odeslání o tržbách, i souhrnnou částkou.

Právnická a fyzická osoba neodpovídá…

„Za správní delikt“, jestliže prokáže – podle § 30/3 zákona o EET:

  • „…vynaložila veškeré úsilí, které bylo možno požadovat, aby porušení právní povinnosti zabránila.“  🙂

Naše RADA

Založte si „šanon“, do kterého ukládejte podklady ke všem výpadkům, které se stávají – ani se jim v praxi nedá zabránit.


Možná to nejdůležitější:

  • Kdyby se jednalo o „trvalý“ stav, zvažte žádost o zjednodušený režim! 🙂

 

Jeden komentář k “NEfunguje-li EET… a pokuty?

  1. ADKA Post author

    Dotaz na BLOGu
    Můžeme zajistit EET bez internetu?
    ADKA
    Teoreticky „ano“, ale pouze při prodeji…,, více v článku příští úterý.

Napsat komentář: ADKA Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *